Facebook

Beoordelingen van Greek Food Jorgos Zeist

Recente recensies van Greek Food Jorgos Zeist

5 sterren na 177 reviews

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zout op friet !!! Zonder zout is niet te eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten, bezorging op tijd. Klein puntje; geen enkele daad bij bestelling ontvangen dat was wel jammer...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgen per fiets klinkt mooi, maar het product wordt lauw afgeleverd. Geen van de beloofde sausen was bijgeleverd. Droog vlees dus

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas weinig gyroskruiden toegevoegd aan vlees zodat smaak niet van pas kwam en geen uienringen te bekennen. Jammer. Rest was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten voor een goede prijs!

, 29-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

warm, compleet zoals besteld en netjes op tijd afgeleverd.

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles ok graag weer👍

, 02-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon lekker en makkelijk te bestellen via de App.

, 02-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was weer heerlijk.Bezorging was ook goed en netjes.

, 01-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

19.00 u eten besteld. Komt t al om 18.40. Vervelend als iedereen pas om 19.00 u er is

, 21-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk!!!

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgtijd van bijna 2 uur! Veel patat, vlees prima

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kreeg een mail dat het een uur zou duren, waren er binnen 20 minuten. Eten zoals altijd ook erg lekker!

, 12-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima prijs/kwaliteitsverhouding

, 31-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het werd weer heel netjes afgeleverd.En het eten was weer heerlijk.Mijn gasten vonden het ook erg lekker.

, 20-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

als altijd prima

, 04-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd prima eten, prettige vriendelijke mensen. Misschien handig om klanten te mailen of bellen als door omstandigheden levertijd aanzienlijk later word. Is trouwens heel goed en vriendelijk een oplossing voor geboden. Als ik weer lekker Grieks wil eten komt het gewoon weer bij Jorgos vandaan. 👍☺️

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top heerlijk

, 13-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de friet niet in een geheel afgesloten gesloten zak doen ivm slap worden van de friet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top heerlijk

, 03-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

perfect

, 01-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eeten en vriendelijke bezorging top griek

, 31-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer super patat lekker knapperig,gyros goed warm moest toch naar Bilthoven Ga zo door team Jorgos

, 30-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas kregen wij deze keer het laatste beetje uit de zak met friet. Veel kleine en te harde stukjes om te eten. Normaal geen last van en doorgaans heel tevreden over Jorgos.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was weer erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Viel tegen vandaag... gyros flauw, nauwelijks gekruid. Zonde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voorkeur tijd van 18.30 werd met 30 overschreden. Niet goed dus. En dan hebben ze drie kwartier de tijd gehad om een simpele giros met patat klaar te maken. Maar nee, voor deze kleine bestelling hebben ze 75 minuten nodig. Absoluut onder de maat. Een volgende keer stuur ik de bestelling terug.

, 29-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk!

, 19-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was dit keer helaas niet goed. Lamslotelletjes leken opnieuw verwarmd en waren niet vers. Pita broodjes verbrand en de vlees van gyros was erg droog. Erg jammer!

, 19-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorgen per fiets.... dan komt het vanzelf niet helemaal warm aan ....

, 16-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima vlotte levering lekker eten

, 15-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kom niet uit de buurt . Maar als ik in de buurt ben of langs zeist kom ff naar jorgos en lekker peuzelen . Nijmegen en omstreken kunnen er niet aan tippen . Tot snel weer .

, 15-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker, maar de bezorging duurde wel erg lang. 18:05 uur besteld, 19:20 bezorgd. En dat op een donderdagavond..

Reactie van Greek Food Jorgos:Het is lekker druk ook door de weeks maar heb momenteel te weinig bezorgers dus als uw iemand weet stuur deze kant op Tip. Afhalen is en blijft het snelst. Mvg jorgos

, 10-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd was het heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, eigenlijk altijd wel! Dus enkel positief geluid vanaf deze kant!

, 31-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten, aardige bezorger. Maar 1 uur bezorgtijd op een woensdagavond is niet chill!

Reactie van Greek Food Jorgos:Het is druk en ik zoek al weken naar nieuwe bezorgers Dus als je iemand weet stuur hem deze kant op Mvg jorgos

, 25-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima behandeling lekker eten heel erg bedankt.

, 18-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer een keer SUPER LEKKER Grieks eten !!! TOPPIE

, 18-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele slechte service en bezorging 17.15 besteld 19.00 nog geen eten

Reactie van Greek Food Jorgos:Sorry we hadden een storing aan het systeem waar de bestellingen uitkomen vandaar dat uw en anderen lang op hun eten hebben gewacht

, 03-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima eten net als altijd en perfecte bezorging,bedankt

, 30-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!!!!

, 14-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruime porties (zowel de "klein" als "groot") en 3(!) sauzen bij de prijs inbegrepen.

, 07-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was b Prima

, 03-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect als altijd

, 19-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was keurig op tijd en was erg vriendelijk zag er verzorgt uit en het eten was heerlijk. Tot de volgende keer echt een aanraden en heerlijk warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd op tijd bezorgd.Eten is lekker en betaalbaar. Goede service.

, 23-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker Jorgos!! tot de volgende ronde Groeten Dennis ICT Altrecht

, 19-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima bezorging en lekker eten.

, 11-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was echt heel lang geleden dat ik iets bij Jorgos had besteld. Vroeger niet zulke goede ervaringen mee. Maar het eten was top! Goede kwaliteit en precies op de gekozen tijd bezorgd. Aanrader!

, 07-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Schotel was top zonde dat de frites koud waren maar voor de rest goed

, 07-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pita gyros!!

, 28-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was prima, lekker snel. Jammer dat het vlees niet echt warm meer. Zonde. Ivm afwezigheid, alleen per mail contact opnemen

, 24-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging duurt vaak minimaal een uur

, 23-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In tegenstelling wat wij gewent zijn kregen wij oude slappe patat en was het eten lauw, echt heel jammer

, 17-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is lekker, De bezorging is top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit en netje ingepakt en bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk gekruid en gegrild vlees. Vriendelijke bezorger, op tijd. Eten goed op temperatuur bij aankomst. JORGOS blijft een van de betere bezorg-restaurants van Zeist.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel vlees in de schotel (super!) en goed van smaak! Genoeg sausjes Ik ben erg tevreden de tzaziki erbij was ook lekker en fris erbij, ik ga vaker bestellen.

, 29-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon allemaal prima.

, 26-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed verzorgd, warm, vers, compleet, helemaal top.

, 12-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was goed, warm en meer dan genoeg. De bezorging duurde lang: ongeveer een uur, maar dat werd in een bevestigingsmail al aangekondigd. Kortom, prima service!

, 04-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk gegeten . De kleine patat giros smaakte verrukkelijk. Ook de knoflooksaus is van hele goede kwaliteit. Dit vind ik erg belangrijk. Personeel is altijd vriendelijk. Zeker een aanrader.

, 02-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker en op de afgesproken tijd bezorgd! Kleine tip: standaard tzatziki bij de giros! Zorgde bij ons voor teleurstelling

Reactie van Greek Food Jorgos:Hoi je kan tzaziki bij bestellen en omdat de meeste Knoflooksaus en. Tomaat-uisaus willen hebben we daar ook de prijs op gebaseerd. Mvg jorgos

, 22-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

dat is makkelijk.... thuis op de bank bestellen en binnen het half uur bezorgd. het eten was heerlijk.

, 15-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker als altijd. Bezorging te laat.

, 07-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten ,de gyros schotel voor 4 was super. Gyros mals en de patat knapperig . Jorgos belde dat ze iets later kwamen ivm drukte maar zeker ook het weer We hebben genoten ga zo door Groetjes Maurice, Esther en luc

, 25-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten. Warm en op tijd. Wel een beetje aan de prijzige kant.

, 20-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altyd weer smullen!!

, 19-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De patat was wat aan de koude kant en het duurde langer dan verwacht, maar het eten was verder van prima kwaliteit voor een goede prijs, vooral de gyros is erg goed.

, 16-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede prijs-kwaliteitverhouding

, 16-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was wederom heerlijk, we hebben genoten van alles

, 10-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten en netjes bezorgd

, 01-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede prijs/kwaliteit, snelle bezorging

, 28-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was echt weer geweldig lekker, frietjes lekker knapperig en de gyros heerlijk mals . We hebben echt genoten Ga zo door groetjes Maurice ,Esther en Luc

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goedenavond, wij hebben inmiddels al meerdere keren eten bij jullie besteld. Maar dit keer heb ik wel een paar kanttekeningen waar jullie misschien iets aan hebben. Wij hebben via jullie eigen site beeld, waarop staat vermeld dat jullie op zondag vanaf 16.45 bezorgen. Dit kwam mooi uit voor ons, dus ik heb om 15.52 mijn bestelling geplaatst en ik kreeg daarop een mail met daarin tijdstip van bezorgen :17 00. Helaas kwam onze bestelling pas om 17.20. Ik heb de bezorger hierop aangesproken en deze vertelde mij dat ik helemaal niet om 16.45 kon laten bezorgen. Dus misschien is het dan een tip om dit dan aan te passen op jullie site. En fijn dat ik dan vervolgens toch een mail ontvang met aflevertijd van 17.00, en er word om 17 20 eten gebracht. De frites smaakte dit keer ook anders en was taai. Verder kwam ik erachter dat ik Door direct te betalen, er € 0,25 voor de transactie word berekend. Ik denk dat het voor jullie bezorgers alleen maar veiliger is wanneer zij met zo min m

Reactie van Greek Food Jorgos:Dank voor je reactie we zullen de tijden aanpassen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten maakt het lange wachten goed. Wanneer je een bericht krijgt dat eten er 19.25 zal zijn is 20 uur bezorgen niet handig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

alleen jammer van de lange wachttijd op zondag ,,,, er komt genoeg binnen dus neem een extra bezorger aan,,,,

Reactie van Greek Food Jorgos:Als de bezorgers op het laatste moment niet komen opdagen kan ik op dat moment niks doen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Giros was lekker alleen de patat weer niet. Was slap en zoutloos. Ik denk niet dat we daar nog een keer eten bestellen. Nu al 3x geen lekkere patat gehad...jammer

Reactie van Greek Food Jorgos:We gooien NOOIT ZOUT over de friet

, 28-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heel lekker!

, 20-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was nu weer lekker.

, 20-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was erg lekker en veel. Het warme eten was goed warm en de salade gewoon koud. Zeker voor herhaling vatbaar.

, 19-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima! bezorgd op de afgesproken tyd Ik had pita giros en pita gezond beide rijkelijk belegd en erg lekker!!

, 16-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Online besteld en perfect op de gevraagde tijd bezorgd. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

, 16-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al veel vaker hier besteld. Heel goed!!! Heerlijk vlees en alles lekker vers.

, 14-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk en de bezorging was netjes op tijd. Top!

, 06-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker eten!

, 29-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Menu b voor 4 personen gehad. Prima prijs kwaliteit verhouding, ruim voldoende en lekker. Bezorging mooi op afgesproken tijd.

, 26-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

we kregen pas eten na 1 uur en 25 minuten vonden we wel erg lang duren,,,, maar het eten smaakte heerlijk daar ligt het niet aan ,,,,,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij zijn zeer tevreden Lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden patat giros besteld. Normaliter is het lekker maar de patat was echt niet lekker. Smaakte net of het oud was. Jammer. De giros was wel lekker.

, 05-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was wederom heerlijk , gyros was mals en super van smaak ????,friet knapperig .(Bilthoven bezorgd) Werd op tijd bezorgd ideaal met kinderen Ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas geen goed bericht over de bestelling .... Vanavond om zes uur een bestelling gedaan uit eindelijk om kwart voor 8 het eten ... Bijna 2 uur wachten is echt iets te lang!!! Het eten was (weer) heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed en de bezorging ook.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima. het is fijn als er ook nog wat aangepast kan worden, dan merk je dat er aandacht aan je eten word besteed. Ga zo door.

, 17-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De maaltijd was niet Grieks genoeg. Miste de tzatziki en aatdappelsalade terwijl er al friet bij zit is niet echt passend. De koolaalade is te simpel. De Sizuki niet kruidig genoeg. Ilk zou niet snel opnieiw bestellen. Ben uit Vleiten verhuisd naat Zeist maar ga dus wel Zorba missen.

, 14-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk patat giros gegeten. De patat is heerlijk bij hun...snelle service en vriendelijke bezorgers.

, 12-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was wederom heerlijk , friet lekker knapperig ???? Ga zo door

, 24-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

goede prijs kwaliteitsverhouding

, 24-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten keurig op mijn aangegeven tijdstip, en eten is gewoon lekker!

, 13-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Levering keurig op tijd. Eten prima. En lekkere patat!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was dit keer lauw. Jammer. Heb het anders van ze gehad.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging....lekker eten...vriendelijke bezorgers....

, 29-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze keer wat langere bezorgtijd dan gewoonlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Besteld op 15-05 om 17.28 uur. Vraag: gebruiken jullie voor giros een ander soort vlees? Heel graag contact. Groetjes, Wendy

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

netjes en keurig op tijd

, 03-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 29-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de voed bijna koud was maar het was lekker en de bezorging is top!

, 28-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst hier besteld (wel ooit een keer daar gegeten). Goed verpakt zodat het warm bleef. We moesten even erop wachten (reden: we wonen niet in Zeist) maar toen werd het dan ook netjes afgeleverd met de auto. Heerlijk gegeten! Het was ook ruim voldoende. Zeker niet de laatste keer geweest. Groet Nancy

, 25-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is goed en je krijgt veel eten. Vriendeljke en goede bezorger..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer uitstekend, hebben hier al vaker besteld en is altijd heel goed

, 13-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service. Ze belde dat het lang kon duren. Ik vertelde ze dat het geen probleem was. Kwam de aardige bezorger extra patat geven. Service toch? Lekker eten.

, 10-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd op tijd bezorgd. Smaakt altijd geweldig.

, 03-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 1-ste keer besteld. Lekker eten...snelle service. Echt voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerste gyros kapsalon ooit!!

, 20-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top! : )

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

afgelopen zondag patat gyros besteld super alleen de uien waren zeer grof gesneden verders topie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was van prima kwaliteit. Menu voor 4 personen kan je beter nemen voor 2 of 3 personen. Fles Cola ontbrak bij de bestelling.

, 02-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was wederom heerlijk zoals het altijd is, Ga zo door ????

, 28-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd niets dan goede service, maar...vandaag ging er iet mis: ik zet altijd bij de extra info: " GEEN rode saus, maar allemaal knoflooksaus graag." Dat was vandaag schijnbaar niet gelezen, was helaas zowel de rode, als de knoflooksaus bij . ;-(((((

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 18:25 besteld, bezorgtijd zou 19:15 moeten zijm. 19:13 werden we gebeld dat ze het niet zouden redden. Daarna nog 2 keer moeten bellen waar het eten bleef. Om 20:45 pas gekregen. Dat het druk is en dat er soms wat mis gaat kan ik snappen, maar dat mag niet een probleem van de klant worden.

Reactie van Greek Food Jorgos:Ik snap volkomen uw reactie normaal rijden we met 7 bezorgers dan is er geen probleem deze keer met zijn 3ën en dan gaat nog en scooter kapot de jongen lopen uit Bunnik naar zeist dan stapelen de bestellingen op en je loopt achter de feiten op zo moment kan ik niks doen. ik vraag al maanden naar nieuwe bezorgers maar kan ze niet vinden. Dus moeten we roeien met riemen de we hebben. Ik hoop dat uw ook mijn kant van het verhaal begrijpt Fijne avond en tot de volgende keer

, 20-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling kwam laat, maar werd heel erg goed gemaakt, omdat we telefonisch op de hoogte zijn gebracht dat het wat later kon worden ivm overmacht. Erg attent. En werden nog verrast met een flesje wijn!. Super!! Bedankt Jorgos...

, 17-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks Valentijsdag drukte keurig op tijd en van de bekende kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na bestellen zelf gehaald. Heerlijk van gegeten. Zelfs als je groot eter bent is het ruim voldoende.

, 23-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, op tijd bezorgd, vriendelijke bezorging. Aanrader

, 15-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd en ik bestel al heel wat jaren lekker eten vriendelijke bezorger en ook snel en warm bezorgd????

, 08-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer top

, 07-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker, alleen de steak was heel erg droog. Die heb ik ook maar laten liggen..

, 04-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect zoals elke keer !

, 19-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker spul, maar Griekse timing. Wel 60 minuten moeten wachten. Jorgos heeft zo haar eigen interpretatie van 'Zo snel mogelijk'. Bezorger was wel vrolijk!

, 09-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon goed, niet meer en niet minder

, 29-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was zoals altijd: heerlijk!

, 16-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

is goed zeker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ZOALS ALTIJD PERFECT !!

, 15-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gerechten waren lekker , alleen jammer dat het meeste tegen het koud aan zaten . Had niet de bestelling compleet miste paar sausjes . Bezorger kwam vrij nonchaland met tasje aanlopen .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd goed eten ! goed warm en een nette betrouwbare bezorger.. Bestel hier al meer dan een jaar regelmatig, en het eten is altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

netjes op tijd het eten is topie

, 08-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

goede prijs/kwaliteit, binnen een uur bezorgd ondanks de zondagavond

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten (menu voor 4 personen) was lekker en het werd snel bezorgd, topservice!

, 17-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Grote porties. Goede bezorging. Helemaal tevreden.

, 16-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk. Tip: de aardappelsalade bij de mixed grill graag vervangen door een groente. De frites die erbij geleverd worden is genoeg aan aardappel.

, 13-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vriendelijke bezorging mooi op tijd Het eten was ruim voldoende . de patat erg lekker, koolsalade lekker knapperig en smakelijk . Het vlees was wat te droog maar goed van smaak . een gezellig etentje thuis op onze 42 trouwdag

, 11-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Frietjes niet altijd even lekker soms "taai". Bezorging niets op aan te merken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat er geen mogelijkheid is tot het geven van een 9 :-) We zijn al heel lang zeer tevreden klanten!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker vers en keurig bezorgd. Wel jammer dat bij de vegetarische pita weer de feta ontbrak, maar lekker gegeten verder.

, 28-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en goede hoeveelheid, en vooral de service is prima. Salade aanpassen dan word dat ook prima gedaan en zorg aanbesteed. bedankt namens Fam. Bosch

, 17-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Is altijd netjes op tijd. De giros is meer dan lekker

, 10-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel goed altijd we bestellen er al een paar jaar, zeker de moeite om uit te proberen, krijg echt geen spijt van.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig lekkere giros en snel bezorgd Top kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.